Shop Mobile More Submit  Join Login
this is a pretty damn old animation of mine, made in 2006. I made it for some collab or another, I really can't remember which. enjoy.
Add a Comment:
 
:iconninjapear:
Ninjapear Featured By Owner Aug 21, 2009
u should make a game with this u made some preloaders so you can code right! (= i love coding
Reply
:icontentionmaru:
Tentionmaru Featured By Owner Aug 23, 2009
can't code worth a damn so nope! those preloaders I use were all originally pre-made ones.
Reply
:iconninjapear:
Ninjapear Featured By Owner Sep 16, 2009
i cant animate stick men to well.. but my style is kinda animator vs animation/fights like ur stuff
thx for the tips on animation tho
Reply
:iconmadd-dogg:
Madd-Dogg Featured By Owner Jun 16, 2009
very sweet flow of the battle. the kind that makes u wanna watch it over and over again.
Reply
:icontentionmaru:
Tentionmaru Featured By Owner Jun 16, 2009
many thanks man
Reply
:iconchi-u:
chi-u Featured By Owner Mar 26, 2009  Hobbyist Digital Artist
Haha I love your BG's. so intersting. And well done!
Reply
:icondmdmal:
dmdmal Featured By Owner Jan 28, 2009
Looks like the green guy got more than he bargained for XD
Awesome work :D
Reply
:icontentionmaru:
Tentionmaru Featured By Owner Jan 28, 2009
haha thanks
Reply
:icondmdmal:
dmdmal Featured By Owner Jan 28, 2009
Sure thing :D
Reply
:iconanime-and-chaos:
Anime-and-Chaos Featured By Owner Dec 12, 2008
very nice fluidness
Reply
:iconplut0:
PLUT0 Featured By Owner Sep 12, 2008
shweet. luv that style
Reply
:iconatsumi24:
atsumi24 Featured By Owner Jul 26, 2008
That was cool!
Reply
:icondeathbyfishslap:
deathbyfishslap Featured By Owner Jul 23, 2008
again damn cool
Reply
:iconkhcloudstrife:
KHCloudStrife Featured By Owner Jul 23, 2008
awesome.
but time to annoy you!
go watch some Yu Yu Hakusho and get some Ideas.
I'm sure you can pull it off :D
(btw, loved it, the sound effects, nyeh)
Reply
:icontentionmaru:
Tentionmaru Featured By Owner Jul 24, 2008
yeah it's old'd. my sfx were worse back then lol. and I HAVE watched yu yu hakusho.
Reply
:iconmrforien:
MrForien Featured By Owner Jul 23, 2008  Hobbyist Photographer
You've kicked my head off xD
Reply
:icontentionmaru:
Tentionmaru Featured By Owner Jul 24, 2008
woahhhhh
Reply
:iconmssingno:
mssingno Featured By Owner Jul 23, 2008  Student Traditional Artist
that was really cool
the ONLY thing i didnt like about it was the black flashes
they kinda interupted the action and lost me
but otherwise that rocked
Reply
:icontentionmaru:
Tentionmaru Featured By Owner Jul 24, 2008
yo thanks
Reply
:iconmssingno:
mssingno Featured By Owner Jul 24, 2008  Student Traditional Artist
sure no problem
one thing i just thought of was maybe you could try inverting the colours every time theres a big hit for like...1or2 framesdepending on the fps
you dont have to do it
just sayin ;)
Reply
:icontentionmaru:
Tentionmaru Featured By Owner Jul 24, 2008
i was never a big fan of the invert thing, but it might look cool in some of my anims. thanks for the advice, I might try it out sometime.
Reply
:iconmssingno:
mssingno Featured By Owner Jul 24, 2008  Student Traditional Artist
sure no problem

if i were you i would only do it on big hits because your style is pretty fast and all that inverting would probably cause seizures or something
Reply
:iconm-authentic:
M-authentic Featured By Owner Jul 23, 2008  Student General Artist
Dont know it either. Rlly cool :3
Reply
:iconhrichardson2:
Hrichardson2 Featured By Owner Jul 23, 2008
That was great
Reply
:icontentionmaru:
Tentionmaru Featured By Owner Jul 23, 2008
thankss
Reply
:iconthestan:
TheStan Featured By Owner Jul 23, 2008   Filmographer
Whoa. Sweetness.
Reply
:icontentionmaru:
Tentionmaru Featured By Owner Jul 23, 2008
haha thanks :)
Reply
:iconafro-muffin:
Afro-MuFFiN Featured By Owner Jul 23, 2008
awesome as alwasys
Reply
:icontentionmaru:
Tentionmaru Featured By Owner Jul 23, 2008
:D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 275 KB




Details

Submitted on
July 23, 2008
Image Size
275 KB
Resolution
550×300
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,387
Favourites
52 (who?)
Comments
29
Downloads
64
×